זנאים

איזה טיפוס אתה?

אנו הגברים משתמשים בכל דרך אפשרית על מנת למצוא את הזיונים שלנו. לפעמים אנו מנסים לצוד אותן בברים והמועדונים, לפעמים ללכת ישר ולעניין באמצעות בילוי בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז. ולפעמים גם משתמשים באפליקציות שזוכות לפופולריות רבה. האפליקציות כמובן הן לא רק פלטפורמה למציאת זיונים, אלא הכרויות לכל מטרה. חשוב להדגיש זאת, כי כאן צצות נקודות מחלוקת רבות. גברים עשויים למצוא את עצמם מקדישים אנרגיה בניסיון למצוא בחורות לזיון, כאשר הבחורה שבצד השני בכלל בעלת כוונות אחרות. כמובן שיש ויש, אבל באמת שאין טעם להשקיע אנרגיה במי שאינה מעוניינת.

ואם בחרתם ברשתות החברתיות, בשביל להגדיל את אחוזי ההצלחה שלכם, כדאי להבין איזה טיפוס אתם. ואנו מתכוונים איזה טיפוס אתם בעיני הבחורות.

זה ששולח הודעות למאה בחורות – מנקודת מבטכם, אתם הולכים על חוק המספרים הגדולים. תשלחו הודעות להרבה בחורות, וגם אם אחוזי ההצלחה קטנים, משהו תתפסו. אבל לבחורות יש נקודת מבט אחרת. הן שמות לב לדפוס ההתנהגות הזה וזה מרגיז אותן. הגבר ששולח הודעות להרבה בחורות בו זמנית עובר משיחה לשיחה. כך שזמן ההמתנה שלהן ארוך. ולעתים בגלל הבלבול הוא עשוי לחזור על אותן שאלות.

המנג‘ס – יש גברים ששולחים הודעה לבחורה והיא לא עונה. אז הם מניחים שכרגע היא בקטע והאגו שלהם לא מאפשר להם להבין שהיא בכלל לא מעוניינת בהם. אז אחרי שבועיים הם שולחים עוד הודעה. ולמרות שגם הפעם הם לא קיבלו התייחסות, הם עשויים להמשיך בדפוס זה הרבה זמן. לפעמים אתם צודקים, אולי פשוט תפסתם את הבחורה ברגע הלא נכון. אבל אל תנסו כל שבוע שבועיים, היא תכניס אתכם לרשימת המנג‘סים.

הישירים מידי – גם אם נפלתם על בחורה שמחפשת זיון בדיוק כמוכם, צריך להבין את הצד שלה. סקס עם אדם זר יכול להיות חוויה נהדרת, אבל איננו יכולים להתעלם מהמציאות שבה נשים נאנסות או נופלות קרבן לכל מיני מעשי ניצול. לכן אל תצפו שהגברת מייד תגיע אליכם לדירה בשביל להזדיין. גם אם הכוס שלה רותח והיא רוצה זין, היא עכשיו צריכה להיזהר ולכן צריך להתקדם לאט ולהתחיל מאיזו פגישה בבית קפה.