זנאים

בילוי מיני בג'וזי

זוגות תמיד מחפשים אחר הדבר הבא, כלומר משהו חדש ומרגש שאפשר לעשות. גם בשביל הרומנטיקה, וגם לצורך שיפור יחסי המין. וזה טוב מאוד שיש לכם את הגישה הזו. אבל מה אפשר לנסות על מנת לחזק את הרומנטיקה?

האם עשיתם פעם סקס בג‘קוזי? בילוי בג‘קוזי הוא חוויה נעימה, זה נכון תמיד. אך כאשר אתם מבלים עם בת הזוג, הבילוי המשותף בג‘קוזי הוא חוויה משודרגת. זרם המים החמים מרגיע את השרירים ואת כל הגוף, ומכניס אתכם לאווירה הנכונה. וזה בהחלט מתאים לבילוי רומנטי. זה יכול להתחיל לאט בעיסוי הדדי ולהסתיים ביחסי מין סוערים. כמובן שניתן להתחיל בג‘קוזי ואולי אחר כך לעבור למיטה או למקום אחר. זה כבר תלוי בכם.

אבל רק למעטים יש ג‘קוזי בבית ונשאלת השאלה מה יעשו אלו אשר אין להם ג‘קוזי. אחת האפשרויות היא לחפש מלון או צימר עם ג‘קוזי, בפעם הבאה שתצאו לחופשה. ישנם מלונות בוטיק או צימרים המעניקים לכם ג‘קוזי חם תחת כיפת השמיים, וזוהי חוויה מיוחדת (בתנאי שיש לכם את הפרטיות). רק דמיינו את הבילוי ביום חורף קר, כאשר אתם בתוך ג‘קוזי לוהט.

זה כמובן עשוי להיות תענוג יקר, ולחופשה אתם יוצאים רק פעם בכמה חודשים. אבל האמת שניתן למצוא פתרון זמין וזול, ואפילו קרוב לבית. תמיד תוכל לקחת את בת הזוג לבילוי בדירות דיסקרטיות ברמת גן. ישנן דירות בהן תוכלו למצוא ג‘קוזי, רק חשוב לבדוק זאת מראש. וכאשר אתם מבלים בג‘קוזי, אל תשכחו מוזיקת רקע נעימה, ואולי איזה בקבוק יין ליד.

רק דמיינו את התחושה של המים המבעבעים והזרמים החמים. זה יעניק לכם תחושה של ריחוף. הבילוי בג‘קוזי גם מאפשר לכם לנסות תנוחות מין חדשות. הג‘קוזי מביא איתו אפשרויות שלא יהיו נוחות בנסיבות אחרות.

ולסיום טיפ קטן של מקצוענים. אם אתם זקוקים לחומר סיכה בעת קיום יחסי המין, בטח אם אתם מתכננים מין אנאלי – הקפידו להשתמש בחומר סיכה סיליקוני. זאת על מנת שהמים לא ישטפו את חומר הסיכה. כמו כן קונדומים אינם מיועדים לשימוש בתנאים אלו.