הפעם הראשונה שלי נערות ליווי
זנאים

הפעם הראשונה שלי

הרבה פעמים מתקיים הדיון האם כדאי לקיים את הפעם הראשונה עם בחורה שפוגשים או עם נערות ליווי. גברים צעירים מקדישים הרבה תשומת לב לנושא הזה והאמת שזהו נושא חשוב, בעיקר אם הגעתם לגיל 18 ועדיין לא התנסיתם ביחסי מין. אפשר לדבר עד מחר על הצורך שזה יהיה משהו מיוחד, אבל האמת שמדובר בשטויות. אני אומר את זה בגלל שבילוי עם נערות ליווי הוא הדבר הכי מיוחד שיש.

בילוי עם נערות ליווי הוא הפתרון האידאלי עבור גברים חסרי ניסיון. לא רק שאפשר ללמוד ולצבור ביטחון, אחר כך כבר תיכנסו לעניין ותתחילו לפגוש בחורות באופן קבוע, ובזכות הביטחון שלכם תדעו כבר איך להשיג את מה שאתם רוצים. אבל כל ההתחלות הן תמיד קשות ולכן נערת ליווי היא פתרון מעולה עבור הפעם הראשונה. כמובן שאין צורך להתבייש, גברים רבים עושים זאת. ודרך אגב אתם לא צריכים לספר לנערה שזו הפעם הראשונה, למרות שאם תספרו לה אולי תזכו בטיפול מיוחד מכל הלב.
גברים שמכירים בחורה ורוצים להרשים אותה עשויים להרגיש מאוד עצבניים בפעמים הראשונות ולגמור בתוך שנייה, זה ממש לא מה שתרצו שיקרה כאשר תבלו עם החברה שלכם במיטה בפעם הראשונה. מהסיבה הזו כדאי לכם להתנסות עם נערות ליווי, כך תרגישו יותר מלאי ביטחון וכאשר תבלו עם החברה העתידית לא תחווירו מרוב לחץ ולא תגמרו תוך דקה.

בילוי עם נערות ליווי מנוסות

נערות ליווי הן נערות מנוסות בפינוק גברים, כך שמובטחת לך הנאה רבה. אבל לא רק שתיהנה, תוכל גם ללמוד מהניסיון שלהן. הן יוכלו ללמד אותך איך לגעת, אך ללטף ואיך לגרום לאישה להתחרמן. מהסיבה הזו כדאי גם לספר להן שזו הפעם הראשונה שלך; אחרת הן פשוט יתרכזו בלפנק אותך. זה בסדר גמור שהן יפנקו אותך אבל אם אתה רוצה ללמוד כדאי שהן יראו לך גם איך לפנק אותן.
גם אם אתה עדיין גר עם ההורים, אתה יכול להזמין נערת ליווי אל דירה דיסקרטית. זה לא יקר וזה מאפשר לך לבלות בילוי דיסקרטי ואינטימי עם כל נערה שתבחר