זנאים

מכונות סקס למי שכבר ניסה הכל

אז מה לא עשיתם במסגרת החיפוש אחר החוויה הבאה? בדירות דיסקרטיות בתל אביב כבר ביליתםסקס באוטו כבר עשיתםשלישייה כבר מזמן נמאס לכם ואת הדילדו השחור טחנתםאז מה הדבר הבא? האם חשבת להביא לאשתך מכונת סקס?

מכונות סקס הן סוג של צעצועי מין, אך בדרך כלל גדולות יותר מצעצועי המין המסורתיים. נכון שיש לנו ויברטורים רוטטים וכל מיני דברים חשמליים, אך מכונות הסקס מנסות לדמות את החדירה עצמה, והן עושות זאת לא רע. הן לא מתעייפות והן יכולות להמשיך ולהמשיך במגוון מהירויות עד להשגת האורגזמה. בעבר זה נחשב לדבר קצת מופרע שראינו רק בסרטי הפורנו, אבל היום חנויות סקס רבות מציעות אותםכי יש הרבה שקונים אותן

בתור גבר אולי יש לך כל מיני מחשבות ופחדים מהתחרות ממכונת זיונים שלא תתעייףכלומר משהו עם ביצועים יותר טובים משלך. אתה יכול להירגע, כל הזוגות שהכניסו לחדר המיטות מכונת סקס רק חוו שיפור ביחסי המין. מכונת הסקס, טובה ככל שתהיה לא תחליף את הצורך של האישה בזין אמתי ואפשר לשלב בין השניים. עצם הכנסת המכונה הביתה תעורר את הריגוש מחדש. גם אם האישה תאונן הרבה, זה לא יבוא על חשבון יחסי המין. זה רק יגביר לה את החשק והיא תרצה עוד ועוד סקס, ממש כפי שחלמת. 

ומצד שני, כאשר אתה נשאר עד מאוחר בעבודה או נמצא בחול, לא תתחיל לפחד שהאישה עם המאהב. אתה יודע שהיא עכשיו מזדיינת עם מכונה ולא עם השכןרק שבסיכום הכללי המכונות הללו יכולות לעשות רק טוב לזוגיות שלכם. 

כאשר משתמשים במכונות בעת הבילוי הזוגי, לא מומלץ יש להתחיל עם המכונה. כמו בכל חדירה צריך לחמם קודם את העניינים. אז אל תשכחו את האווירה שמסביב ואת המשחק המקדים. נשיקות, ליטופים, עיסוי, מין אוראלי, מה שאתם אוהביםאבל ברגע מסוים עולה הריגוש ואז אפשר להביא את המכונה. תאמין לי שרק תיהנה מלראות איך האישה שלך גונחת וצועקת. 

למזלנו היום בקלות ניתן למצוא מכונות סקס זמינות ואפילו לא כל כך יקרות. זוהי השקעה בזוגיות שלכם.