זנאים

פסטיבל הסרטים הצרפתי בבריטניה

אם אתה חובב קולנוע צרפתי, אז פסטיבל הסרטים הצרפתי בבריטניה הוא אירוע שאתה באמת צריך לחפש! פסטיבל ייחודי זה נוסד בשנת 2011 ומציג את מיטב הקולנוע הצרפתי העכשווי והקלאסי. הפסטיבל נערך בלונדון, אדינבורו, מנצ'סטר, בריסטול ובלפסט, וכן הציג סרטים צרפתיים בבתי קולנוע ברחבי בריטניה.

מהדורת 2021 של פסטיבל הסרטים הצרפתי בבריטניה תתקיים בין התאריכים 28 באפריל עד 9 במאי. אתה יכול לצפות לראות אוסף מגוון של סרטים צרפתיים גדולים. הפסטיבל ייפתח עם הדרמה הרומנטית הצרפתית "פריז", La Merveille של טדי לוסי-מודסטה ויסתיים גם עם הסרט "לוחם", בבימויו של המועמד לפרס האוסקר לשנת 2020 ז'וליאן פארו. שני הסרטים הם בחירות יוצאות מן הכלל לפסטיבל והם בטוח ישמחו. בנוסף, הפסטיבל יציג גם יצירות של כמה מהיוצרים המובילים בצרפת כמו ז'אן-לוק גודאר, כריסטיאן קריון, אריק רושאן, אגנס ורדה וקלייר דניס.

פסטיבל הסרטים הצרפתי בבריטניה מציע גם שלל אירועים מיוחדים אחרים לאורחיו. היכרות מיוחדת ושאלות ותשובות עם שחקנים ובמאים, כמו גם הקרנות של סרטים צרפתיים קלאסיים המלווים בדיונים, יהיו גולות הכותרת של הפסטיבל השנה. בנוסף, הפסטיבל יציג סרטים קצרים ממיטב יוצרי הקולנוע הצרפתים הקרובים, וכן יארח הרצאות וירטואליות ואירועים מקוונים אחרים לאורך כל תקופת הפסטיבל.

פסטיבל הסרטים הצרפתי בבריטניה הוא הזדמנות ייחודית לחקור את התרבות הצרפתית ולהעריך את אמנות הקולנוע. עם מבחר עשיר של סרטים, אירועים מיוחדים ופעילויות, הפסטיבל הוא ההזדמנות המושלמת ללמוד עוד על הקולנוע הצרפתי. אל תחמיצו ואל תשכחו לבדוק את התוכנית של פסטיבל הסרטים הצרפתי השנה בבריטניה. ואם אתם מבלים בצרפת, מלבד הקולנוע לצרפת יש עוד הרבה מה להציע : אתרים היסטוריים, מוזאונים, נערות ליווי, מסעדות ועוד.