זנאים

כמה טיפים למאוננים

גברים בעלי רמה גבוהה של פעילות מינית אינם משקיעים הרבה באוננות. כמובן הם מאוננים שלוש פעמים ביום, אבל אינם משקיעים בטכניקה. וגם כאשר נשים מאוננות להם, גם הן בדרך כלל אינן משקיעות יותר מידי בטכניקה. אבל מצד שני, אם אתם מאוננים אז למה שלא תעשו את זה כמו שצריך. אולי הערב כבר יש לכם תכניות לבלות הלילה עם בחורה בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה, זה בסדר גמור. אבל עדיין כדאי לקרוא, זה בטוח יהיה שימושי מחר. האמת שהטיפים יכולים להתאים גם לבחורה, כך היא תדע איך לאונן לכם.

טיפים לאוננות

אל תשכחו לשמן – טוב שהייתם ילדים השתמשתם בקרמים של אמא… אבל כדאי שתעשו זאת בצורה מקצועית. בכל חנות מין, ואפילו בית מרקחת, תוכלו לרכוש חומרי סיכה מעולים לצורך אוננות. ישנם תכשירים מבוססי סיליקון, הם מחזיקים מעמד יותר זמן ויכולים להתאים לאוננות ממושכת. אלו גם יתאימו למקרה שבו מאוננים עם בת הזוג, והאוננות מביאה לחדירה.

הסוד הוא מפרק כף היד – התנועה היעילה ביותר לאוננות היא תנועת מפרק כך היד, זה כל מה שצריך לעשות. אין צורך למתוח את היד כולה כמו מכונה. לכל גבר ישנה גישה קצת אחרת, אך את הכל ניתן לעשות בעזרת מפרק כף היד. ישנם גברים שאוהבים אחיזה חזקה, אחרים אוהבים שמחליקים את מפרק כף היד על הראש.

קצב ותזמון – במקרים רבים הבחורה מאוננת לגבר על מנת להעמיד את הזין לקראת החדירה. אם הבחורה חמה ורוצה זין היא עלולה לנסות לאונן לגבר בחוזקה, מתוך מחשבה שכך תקבל תוצאות מהירות. האמת שלא. אם איבר המין עדיין לא התקשח, יש להתחיל בתנועות עדינות על מנת לעורר אותו. ולאט לאט ניתן להתחיל לצבור מהירות כאשר הזין מתקשח. ניתן גם לשחק עם הקצב והמהירות, לפי הצרכים של הגבר. אבל כאשר את מאוננת לגבר, שהוא הולך לגמור עשי זאת בכל הכוח.

ולסיום, יש טכניקה שחשוב שהבחורה תדע. אחיזת הזין בשתי ידיים ותנועת ידיים בכיוונים מנוגדים, תוך כדי תנועה למעלה ולמטה. אוננות שכזו תגרום לגבר להתנשם בכבדות ולגנוח בהנאה.