זנאים

למה קונדומים נקרעים

אנו די בטוחים שאין צורך לחזור ולהדגיש את החשיבות של שימוש בקונדום. אם אתם מבלים בדירות דיסקרטיות בחולון ואינכם רוצים להידבק או להדביק במחלות מין, וגם לא לגרום להריונות – אתם חייבים להשתמש בקונדום. אחד הפחדים הגדולים הוא שקונדום יקרע בעת קיום יחסי המין. אמנם הקונדומים של היום הם חזקים ועמידים, ועם זאת דקים ונעימים, אך קונדומים יכולים להיקרע במיוחד אם לא נזהרים. אז מה גורם לקונדומים להיקרע?

מדוע קונדומים נקרעים?

פג התוקף של הקונדום – רבים מזלזלים בתאריך התפוגה של הקונדום, הרי זו לא גבינת קוטג‘. אבל יש סיבה מדוע לקונדום יש תאריך תפוגה ולכן חשוב לב לשים לב לתאריך. אם יש לכם איזה קונדום במגירה שהיה שם מתקופת התיכון, כנראה שפג תוקפו ומוטב לזרוק אותו.

קונדום שלא נשמר בתנאים הנכונים – אמנם אין צורך לשמור על הקונדום במקרר או בהקפאה, אך בטח שלא תרצו להשאיר קונדום ברכב. תנאי החום ברכב יהרסו את הקונדום. הוא יכול להיראות לכם תקין, אבל בפועל הוא נחלש ונהרס ובעל סיכוי גבוה מאוד להיקרע בעת קיום יחסי המין.

הקונדום בגודל הלא מתאים – רוב הקונדומים מגיעים בגודל סטנדרטי ויתאימו לרוב אברי המין. אבל בפועל יכולים להיות הבדלים עצומים בגודל אבר המין ועל הקונדום להתאים. אם בורכתם באבר מין של כושי, כנראה שתצטרכו לקנות קונדומים XL. הקונדומים הרגילים יהיו מתוחים מידי והם צפויים להיקרע.

פתיחה לא זהירה של מארז הקונדום – אין דבר פשוט מאשר פתיחת מארז קונדום. אבל מה לעשות, לפעמים בלהט הרגע אנו עושים זאת עם השיניים או סתם בצורה פראית. אלו הם בדיוק הדברים שעלולים לפגוע בקונדום. אפילו פגיעה קטנה ובלתי נראית לעין עלולה להפוך לקרע בשלב החדירה.

לבישת קונדום בצורה הלא נכונה – טוב, אם שכחתם את שיעור החינוך המיני אולי זה הזמן לחפש סרטונים ביוטיוב או להסתכל על ההוראות. וכאן אגלה לכם משהו שאולי לא ידעתם, ישנן יצרני קונדומים המדפיסים את ההוראות על חלקה הפנימי של הקופסה. הדגש החשוב הוא להשאיר מקום בקצה לזרע, אבל שלא תהיה בועת אוויר.