זנאים

בחזרה אל הפורנו של שנות השישים

אינני יודע עד כמה אתם מודעים לזה, אולי הצעירים ביניכם פחות, אך המבוגרים בוודאי שמו לב איך סרטי הפורנו משתנים עם השנים. השינויים באים לידי ביטוי בצורות שונות – מהדיאלוגים בין השחקנים, מוזיקת הרקע, הלבוש, מבנה הגוף וכמובן הרמה הגבוהה של הצילום שיש היום. יש אנשים שאינם מוצאים עניין גדול בסרטי הפורנו של פעם, אך יש אחרים שדווקא מוצאים בהם עניין רב.
אם הערב החלטתם שלא תבלו בדירות דיסקרטיות בתל אביב , ובא לכם סתם לצפות בסרטי הפורנו בבית, אולי כדאי לנסות להעיף מבט בסרטי הפורנו של שנות השישים, בתקווה שתמצאו אותם באינטרנט.

Black Men White Women – בעוד היום סרטי פורנו המציגים גברים שחורים ונשים לבנות הם לא דבר גדול (או בעצם גדול מאוד…), בשנות השישים זה היה מהפכני. זהו היה אחד הסרטים הראשונים שהראה סצנות סקס בין לבנים לשחורים. לא תשמעו בו גניחות כפי שאתם רגילים, אלא יותר מוזיקת ג‘ז. גם החדירות באותם הימים היו קצרות יותר.

Milk – אז היום יש לנו סרטי פורנו המציגים סוגים שונים של פטישים, אך בשנות השישים סרט פורנו המראה נשים המוציאות חלב משדיהן היה מהפכני. וכך בדיוק מתחיל הסרט Milk, בסצנה בה בחור מקבל השפרצת חלב לפניו. ואחריו מגיעות סצנות חדירה אשר צפויות להיראות לכם עדינות למדי לעומת הפורנו של היום בו מפרקים לבחורה את הכוס.

The Devil Made Me Do It – ברוח התקופה בה סרטי הפורנו לא נחשבו לדבר מקובל וזכו להתנגדות רבה, אין זה מפתיע ששמו של השטן הופיע ברבים מסרטי הפורנו. סרט זה כולל סצנות של שחורים ולבנים, אך לא ביחד. ואפילו סצנה מפורסמת של זין בתוך לחמניhה… כבר אז חיפשנו דברים מוזרים.

The Cumming of the Devil – אז מה אמרנו לכם על שמו של השטן…בסרט זה תוכלו למצוא סצנות סקס אטיות ותשוקתיות הנמשכות בין שתיים לחמש דקות, כאשר החדירה עצמה אפילו פחות. כנראה שהגברים של פעם לא החזיקו הרבה זמן מעמד.

אז מה אתם אומרים, האם סרטי הפורנו של שנות השישים מדברים אליכם?